“In 2018 liep ik met de aanvraag van een nieuwe hypotheek vast bij mijn eigen bank, maar gelukkig werd ik doorverwezen naar Pascal Vrijenhoek van HypothekenUnie.” Eric Hegge (59), ondernemer met diverse bedrijven en klant van HypothekenUnie deelt zijn ervaring.
Eric waardeert de aanpak van HypothekenUnie, vooral bij complexe situaties. "Mijn persoonlijke bank had twee ordners vol papierwerk nodig. Ze waren maandenlang bezig om een hypotheek te regelen voor de bouw van mijn nieuwe huis. En dan nog zonder resultaat. Pascal van HypothekenUnie heeft het in drie weken opgelost bij een andere bank. Hij bereidde veel voor, ontzorgde maximaal en maakte het proces efficiënt en overzichtelijk." Door een duidelijke lijst met benodigde documenten werd het proces volgens Eric heel efficiënt doorlopen. “Er kwamen geen vervolgvragen meer voor andere documenten.”
Eric is een tevreden klant die zijn eigen klanten inmiddels graag doorstuurt naar HypothekenUnie. Vaak in situaties waar andere banken faalden in het verstrekken van een hypotheek. "Ik heb meer dan tien van mijn eigen klanten naar HypothekenUnie doorgestuurd, waaronder klanten die elders te horen hadden gekregen dat het niet zou lukken. Tot op de dag van vandaag is er nog geen enkele van de door mijn doorgestuurde klanten afgewezen voor een hypotheek via HypothekenUnie.”
Voorbereiding is een cruciaal aspect van de dienstverlening van HypothekenUnie volgens Eric. "Ze komen met een prognose na het eerste gesprek en gaan dan direct op zoek naar wegen om de hypotheekaanvraag haalbaar te maken. Het is gewoon super goed geregeld. HypothekenUnie heeft mijn volledige vertrouwen, omdat ze waarmaken wat ze beloven."
De kernwoorden die Eric gebruikt om de dienstverlening van HypothekenUnie en adviseur Pascal Vrijenhoek te beschrijven zijn: ontzorgen, snel en een duidelijk verhaal. "Ze zijn altijd bereikbaar, zelfs op zaterdagochtend of vrijdagavond. Ondanks hun snelle groei blijven ze toegankelijk en persoonlijk. Het korte lijntje en de locatie in Weert maken het helemaal af.”